Du är här

Våra kontor

Mora

Vårt huvudkontor hittar du mitt i Mora, på Fridhemsgatan 9.
Här finns även aktivitetsrum, mötesrum och ett trevligt kök som både kunder och personal använder.
Har du vägarna förbi så titta gärna in på en kopp kaffe!

Borlänge

På Borganäsvägen 20D, mitt i Borlänge, hittar du vårt lokalkontor och kaffet smakar minst lika bra här. Varmt välkommen!

Anders Juhlin

Anders Juhlin

Kundansvarig

[javascript protected email address] 072-997 55 04

Anders är kund- och uppdragsansvarig. Det innebär att han, förutom arbetet med kunder och personal, också är den som har lite extrakoll på beslut, anställningar och schema. När Anders inte är på kontoret eller hos någon av våra kunder hittar man honom säkrast i skogarna i Kråkberg eftersom Anders som gammalt cykelproffs fortfarande är en riktig cykelnörd.

Malin Eriksson

Malin Eriksson

Kundansvarig

[javascript protected email address] 072-997 55 02

Malin är  kundansvarig och med i vår aktivitetskommitté som planerar och genomför aktiviteter för våra kunder. Malin har en lång erfarenhet som personlig assistent och har arbetat hos flera av våra kunder. När Malin inte är på jobbet går den mesta tiden åt till familjen och ibland kan det hända att hon hjälper nära och kära med diverse kosmetiskt, då Malin också är hudterapeut.

Ulricha Martinsson

Ulricha Martinsson

Kundansvarig

[javascript protected email address] 072-997 55 07

Ulricha är kundansvarig och vårt senaste tillskott i skaran på kontoret i Mora. Hon har tidigare arbetat på habiliteringen och känner väl till många av våra kunder sedan innan och har bra koll på deras behov. Ulricha tycker om att träna på sin fritid men du kan också hitta henne arbetandes på en lokal restaurang vissa kvällar.

Stina Slott

Stina Slott

Kundansvarig

[javascript protected email address] 072-997 55 03

Stina är vår senaste kundansvarig och utgår från kontoret i Borlänge. Stina har lång erfarenhet av LSS och har själv arbetat som både assistent, arbetsledare och uppdragschef inom området. När Stina inte jobbar är hon gärna ute i skog och natur och ibland blir det en sväng till stugan i Sälen.

Marica Tynell

Marica Tynell

Kvalitetssamordnare

[javascript protected email address] 072-997 55 01

Marica är vår kvalitetssamordnare. Det är en ganska spretig roll med stort innehåll. Det innebär att hon bl a ansvarar för företagets GDPR, vår IT-samordning och kommunikation och helt enkelt ser till att vi får lite ordning och reda på kontoret. På sin fritid går tiden åt till familjen, orientering och det nyinköpta huset.

Patrik Forsmark

Patrik Forsmark

VD

[javascript protected email address] 072-997 55 05

Patrik är verksamhetsansvarig och företagets vd. Det innebär uppgifter innehållande allt från organsiationsplanering, affärsutveckling och fackliga förhandlingar till att jobba mitt i verksamheten nära både kunder och medarbetare. När Patrik inte arbetar går den mesta tiden åt familjen och något projekt på huset.

Ismar Karahmet

Ismar Karahmet

Jurist

[javascript protected email address] 0709-677 296

Ismar är vår chefsjurist. Han är specialiserad inom assistansjuridik och finns på plats hos oss just för att hjälpa människor till den insats som de faktiskt behöver. Självfallet är all Ismars hjälp kostnadsfri.
Fritiden spenderar Ismar tillsammans med familjen eller på fotbollsplanen i egenskap av fotbollsdomare.

Carina Englund

Presskontakt

[javascript protected email address] 070-148 69 50


 

Anders Juhlin

Anders är kund- och uppdragsansvarig. Det innebär att han, förutom arbetet med kunder och personal, också är den som har lite extrakoll på beslut, anställningar och schema. När Anders inte är på kontoret eller hos någon av våra kunder hittar man honom säkrast i skogarna i Kråkberg eftersom Anders som gammalt cykelproffs fortfarande är en riktig cykelnörd.

Malin Eriksson

Malin är  kundansvarig och med i vår aktivitetskommitté som planerar och genomför aktiviteter för våra kunder. Malin har en lång erfarenhet som personlig assistent och har arbetat hos flera av våra kunder. När Malin inte är på jobbet går den mesta tiden åt till familjen och ibland kan det hända att hon hjälper nära och kära med diverse kosmetiskt, då Malin också är hudterapeut.

Ulricha Martinsson

Ulricha är kundansvarig och vårt senaste tillskott i skaran på kontoret i Mora. Hon har tidigare arbetat på habiliteringen och känner väl till många av våra kunder sedan innan och har bra koll på deras behov. Ulricha tycker om att träna på sin fritid men du kan också hitta henne arbetandes på en lokal restaurang vissa kvällar.

Stina Slott

Stina är vår senaste kundansvarig och utgår från kontoret i Borlänge. Stina har lång erfarenhet av LSS och har själv arbetat som både assistent, arbetsledare och uppdragschef inom området. När Stina inte jobbar är hon gärna ute i skog och natur och ibland blir det en sväng till stugan i Sälen.

Marica Tynell

Marica är vår kvalitetssamordnare. Det är en ganska spretig roll med stort innehåll. Det innebär att hon bl a ansvarar för företagets GDPR, vår IT-samordning och kommunikation och helt enkelt ser till att vi får lite ordning och reda på kontoret. På sin fritid går tiden åt till familjen, orientering och det nyinköpta huset.

Patrik Forsmark

Patrik är verksamhetsansvarig och företagets vd. Det innebär uppgifter innehållande allt från organsiationsplanering, affärsutveckling och fackliga förhandlingar till att jobba mitt i verksamheten nära både kunder och medarbetare. När Patrik inte arbetar går den mesta tiden åt familjen och något projekt på huset.

Ismar Karahmet

Ismar är vår chefsjurist. Han är specialiserad inom assistansjuridik och finns på plats hos oss just för att hjälpa människor till den insats som de faktiskt behöver. Självfallet är all Ismars hjälp kostnadsfri.
Fritiden spenderar Ismar tillsammans med familjen eller på fotbollsplanen i egenskap av fotbollsdomare.